Pro dan Kon ubat supplement

Tajuk ni mmg aku dah lama nak buat.... dgn laman sesawang yg meletup di maya....para blogger rancak menerbitkan acah2 jurnal....(korang tau ke jurnal tu apa?...)fuh pelbagai produk berderet bersusun berbaris lambai pelanggan....

Aku ant manusia yg pernah terjebak dgn wabak supplement ni... punca nya bila aku mula tidak sihat selepas aku accident yg agak teruk.... masa aku accident aku betul2 baru 2 minggu bersalin....aku yg drive...mcm nenek tua tu ckp...."kok ko yg bawa keta ni"....

Struktur harian hidup aku mula berubah...pusingan haid mula meragam...aku mula senggugut yg sgt teruk....kebanjiran mmg akn berlaku hingga aku selalu pitam....dan rescue aku a.k.a en suami akn dtg bawa aku balik.....selalu sgt kereta aku bermlm di sek....

Aku ni jenis manusia yg malas nk pikir....g klinik x mungkin lah kan...amik panadol mkn dan tido....esok akn ok...

Makin naik tahun condition aku tak berubah...masa nilah byk produk2 supplement yg mencurah2 dtg...aku pun terjebak...

Kalau baca isi padu kandungan mmg hebat...testimoni pengguna mmg tinggi....pernah korang baca..." sy dah guna selama 2 bln....alhamdulillah berkesan..dan sy sudah sihat"...

Ada tak korang baca komen..." huh! X elok langsung"....paling tidak pun kwn2 yg jual akn ckp awal2..."harap serasi lah....kita ikhtiar"...

Betul...Allah menyuruh kita ikhtiar dan berusaha....tp Allah x suruh kita percaya tahap taksub kan....

Orang jual ni...ada tak diaorg study isi kandungan bahan....diaorg pi attend seminar bagaimana utk laku keras jualan  aje....ok...kalau org tanya gini ko jwb gini...

Nak murah jadi ahli....kdg2 ada betulnya mungkin keserasian tu ada...tp tak pernah YA buat aku....


Sekian

Comments

Popular posts from this blog

Cikgu vs Doktor

11 Muharram

Satu ketika nanti