Memori paling bergula


Sesuatu yg menggamit memori...

Hmm pada hari ini..menginjak usia yg semakin senja....dah x da apa yg aku harapkan....
Semuanya lengkap....
Kehidupan yg sempurna...
Ank2 yg comel...
Serta cinta jannah aku yg caring and loving...




Aku bersyukur atas kurnian ini...
Aku bersyukur dengan apa yang aku ada...


Jambangan bunga yg tiba lewat petang...
saat gerimis yang menanti...
kiriman seorang anak murid...
momen yang indah utk dilupakan...

Aku cuma berdoa semoga Allah kurniakan kesihatan
yang baik...
kehidupan yang sempurna....

untuk aku habiskan bersama2 insan2 yang aku sayang...
Aku tahu aku banyak menghabiskan masa demi orang lain...
Sangat sedikit utk mereka...

aku berharap aku dapat menggantikan masa yang hilang
walaupun mustahil...



Comments

Popular posts from this blog

Cikgu vs Doktor

11 Muharram

Satu ketika nanti