Hari yang STRESS....

Hmm...kalian buat aku tak tido mlm...x da mood nak makan...segala2 nya lah...
Korang buat aku takut dgn kerja gila korang...tp korang kena ingat kerja gila aku juga...
Wink...wink....sayang juga korang kat adik yg jauh ni ye...well segala petisyen...or whatever...aku dah settle...dan kerana korang juga dgn tak pasal2 aku ke spital lagi...aku ok dan mesti ok...Allah bg sakit utk tarik dosa2 kita....tu ☝atas tu baca....hik hik hik..ni mesti ada stalker dlm group kita ni ...aku cari dia....
Korang jgn kalut2 boleh tak?...aku boleh handle punya....percayalah....(mesti korang tak nak percaya kn)
InsyaAllah selagi Allah ada utk kita ....Allah akan jaga adikmu yg tak brp nak diam ni....

Bila lagi kita blh bergambar cenggini....
Aku sayang korang...bagi aku masa...i will back to normal...
Aku tetap AKU...

Comments

Popular posts from this blog

Cikgu vs Doktor

Satu ketika nanti

11 Muharram