Dari kamar sakit

Pemandangan dari kamar sakit....
Menyidai diri melihat pergerakan insan mencari rezeki...
Nyata masa mampu mengubah manusia...
Memaksa insan mengejar masa utk satu kehidupan....

Tika ini akulah si pesakit itu...
Yg leka memerhati subuh dingin...meronta ingin pulang...kerana...

Aku digelar insan kuat...susah lemah...
Dan selalu hilang...hehehe....(kes speed x blh slow)

Aku tak betah terbaring...tenung siling...kiri kanan penuh tirai...

Nasib baik aku menjadi pesakit pada seorang doktor yg acah2 hensem....mata aku biasa je....sbb aku rabun..

Aku suka tgk gaya dia....ucap salam yg lembut...tp aku pelik tika nk menerangkan ttg ubat...atau memikirkan sesuatu...
Doktor itu mesti menunduk..tangan seluk poket...kaki kanan dibengkok kan...perasan retis kpop ke apa....

Apa pun doktor...terima kasih ye rawat sy yg byk mulut... sy ni takut sakit...takut mkn ubat dan takut serba serbi...

Mana tak nya sedar2 je kiri kanan ada drip..kat tepi belah kiri bawah sikit dari bahu ada drip...weh kalau aku buat urine test...confirm sangkut....aku kejar doktor Sufian Hadi....(x nk sebut nama ayahnya...sbb mula2 aku ingat dia org indon...rupanya JDT FAN KAU....)

SEKIAN...

Comments

Popular posts from this blog

Cikgu vs Doktor

Satu ketika nanti

11 Muharram